SUPA CREMA DE LEGUME

Publié le par seema89seema

Supa crema de legume  

 

Ingrediente:

4 morcovi

jumatate de pastarnac

un sfert de gulie

3 buchetele de conopida

o ceapa

1 cartof mare

jumatate de ardei gras

1 lingura de zahar

1 pulpa de pui (optional)

crutoane de paine

smantana dulce (lichida)

cateva frunze de patrunjel proaspat

Le-am curatat, spalat si pus pe toate la fiert in 2 litri de apa cu putina sare si lingura de zahar. Cartoful l-am lasat la o parte, sa nu fiarba prea tare. Dupa o ora la foc foarte mic, am adaugat si cartoful. Cand acesta din urma a fost fiert, am scos legumele din supa si le-am zdrobit cu blenderul. Treptat, am adaugat cate un polonic de supa ca sa obtin densitatea ideala. Sa tot fi fost vreo 4 polonice. Voi puneti cat vreti, in functie de cat vreti sa se subtieze supa. Am asezonat cu sare si piper dupa gust. Am servit-o cu crutoane de paine trase in unt, smantana dulce si frunze de patrunjel.

Publié dans CUISINE

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article